AŞK

Bir zamanlar şiirimde şöyle bahsetmiştim bu konudan;
…Söyleyemediklerimle beraber
Sahi ya söyleyemediklerim bile beraberken biz neden hala ayrıyız…
İşte böyle… Bazen cümlelerimiz beraber… Bazen fikirlerimiz… Bazen ise gülüşlerimiz…
Hatta beraberden ziyade aynı gülüşlere sahibiz…
Ama işte bu “ama”lar , “fakat”lar bitirdi bizi… Hep olur olmadık  durumlar, nesneler, duygular ve sözler beraber oldu… Bi biz beraber olamadık senle… Karşımdayken, yanımdayken sadece buna şükredebildik… Aynı ortamdan aldığımız nefesler şükrettiğimiz oldu çoğu vakit…
Söylemek isterdim karşına çıkıp haykırarak o iki kelimeyi ve bir cümleyi… Yani “SENİ SEVİYORUM” … Ama söyleyemezdim… Söylemezdim işte çünkü bırakıp gitmenden korkardım…
İşte aşk böyle bir şey seversin, hoşlanırsın… O olursun…Onu yaşarsın ama söyleyemezsin…. İki kelimeyi yan yana getirip onu sevdiğini haykıramazsın… Ve sonunda ise geriye sevgisiz, aşksız bir kalp kalır…

Ertuğrul Gazi YUMUTKAN

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK