TAKINTI

Takılıyor aklım siyaha
Takılıyor ayaklarım
Gözlerinin tam da
Kalbine giden dönemecine
Düşüyorum
Çarpıp sana

Saniyelerde asırlar var
Gözlerimde mercek
İneceğim kalbine kadar
Ulansa birbirine yollar
Takılıp kalmasam eşiğinde
Bir siyah tünelde, ışıksız
İneceğim kalbine kadar
Kaybolmasam aralıksız

Düşüyorum
Daha varmadan başa
Un ufak gitti ırıklara yürüyüşler
Hevesler boşa…
Takılmazdım siyahı
Sende düşünene kadar
Takılmazdım gözlerini
Düş edinene kadar
Bu düşü(şü) kalbin
Söyle ne kadar duyar?


Büşra Daşdibek

Yorumlar

  1. Peki sorarım size Büşra Hanım bir şiiri insan kalbinde ne kadar duyar.Öyle içinde, öyle hissederek ve hissettirerek okudum ki yine sanki daha yeni okudum çok başarılı kardeşim ellerine, kalemine sağlık.Her geçen gün ilerleyen üslubunada ayrıca bir maşallah demek istiyorum.;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK