YÜREĞİMİZ YANDI ŞEHİDİM

Acılar yüreğimizde ur gibi büyürken vatanımıza bağlılığımız daha da sımsıkı…


En son, diyorum; son olsun, diye… İnşallah son olacak. 10 Aralık 2016 tarihinde İstanbul Beşiktaş’ta meydana gelen patlama edinilen bilgilere göre 40 şehidimiz ve 166 yaralı vatandaşımız var. Rabbim Şehitlerimize rahmeti ile muamele etsin. Ailelerine sabırlar diliyorum başımız sağ olsun. Yaralı vatandaşlarımıza acil şifalar diliyorum.

Üniversitede beraber okuduğum birçok arkadaşım mezun olduktan sonra polis olmaya karar verdiler. Mesleklerini yaparken çok mutlu olduklarını da gördüm. Çünkü vatanınısevmeyenin bu mesleği yapamayacağına inanıyorum.

Şehit olan polislerden bir tanesi ama yüreğimi söküp aldı haberi…

Şehidim, Kardeşim HASAN BİLGİN.

Beraber aynı sofrada oturup yemek yedik, çay içtik.

Bülent Ecevit Üniversitesi’nde Şiir Kulübü’nde beraber çalıştık. Şiirler okuduk...












Tümşehitlerimiz ve polis ve asker memurlarımız bizim kardeşimiz. Ben Hasan Bilgin’i yakinen tanıyorum. Hal böyle olunca da haberi aldığımdan beri kendimde değildim. Rabbim mekânını cennet eylesin.

Hasan’la geçen zamanımı ne kadar anlatsam azdır. Birkaç söz söyleyerek dile getireceğim.
Sevgi dolu sesi, efendi hali ile şiir okumak istediğinde bile rica yolu ile konuşmasıörnek bir arkadaşımdı.

Üniversitede mart ayı etkinliği olarak şiir dinletisi düzenleyecektik. Hasan bilgin birçok etkinlikte başarılı bir performans göstermiş, tekrar dinletide olmasını isten hocalarımızın yanına gelerek “Ben Leyla şiirini okuyabilir miyim?” dediğini hiç unutmuyorum. Sahnede Leyla şiirini okudu.

“Vay Kalemime Gelenler” şiir dinletisinde ise biraz tiyatroda gerekliydi. Hasan Bilgin’in rol alması ile başlangıçtan sonuna kadar ne güzel bir dinleti olmuştu. Salonda ayakta alkışlanan etkinliklerde Hasan Bilgin hep oldu.


Arkadaşlarımın ne kadar üzgün ve kederli olduğunu anlatmama kelimeler yetmez. Gece yarısı dua edenler dua okuyalım, diyenler. Fatih’a Suresini okur musun, diye mesaj atan arkadaşlarım ve hocalarımın üzüntüsü dile gelmeyecek kadar ağır bir acı oldu. Tanıyan arkadaşlarımın tepkileri ve üzüntüleri yüreğimizi burkan yemekten içmekten kesilen hallere düştük. Bize bu acıyı yaşatan teröristlerin Allah belasını versin.

Hasan Bilgin’le mezun olduğumuz Bülent Ecevit Üniversitesi Camii’nde (12.12.2016) akşam namazından sonra Kur’an-ı Kerim tilaveti yapılacağını öğrendim. Öyle güzel bir üniversiteden mezun olmak ne güzel bir duygu…

Vatanını seven arkadaşlarımın olması ve vefasını eksik etmeyen okulum. Tanıştıkça güzel insanları ile onur duyduğum memleketim, Allah sizlerden razı olsun.
Hasan Bilgin ve tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum…

"Sen ne güzel gülerdin kardeşim,
Sen ne güzel şiirler okurdun.
Daha İstanbul diyecektik,
Daha seninle güzel günler görecektik.
Sana bunu yapanlara hesap soracağım Hasan'ım, kardeşim.
Seninle geçirdiğimiz güzel günleri unutmayacağım. Rabbim mekânını cennet eylesin. Dualarım seninle...
Sen gittin ya yüreğim paramparça, yüreğimde bir şiir eksik...
Sana ve arkadaşlarıma bunu yapanların Allah belasını versin."

Yorumlar

  1. Kanka Kalemine sağlık çok güzel dökmüşsün acımızı, bir hayatın rengini ve şehadeti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK