VEREM

mutluydum..
veremden kurtulmuş gibi mutlu
acılara son vermiş gibi huzurlu
sanki bahçeli bir evim vardı artık
ve ben çiçeklerin arasında
ve ben hayata yeniden doğmuş
ve ben acıyı unutmuş gibi
ölümden kurtulmuşcasına mutlu..
insan veremi özler mi?
düşünceler beynimi kemirirken yine
ve kapımı çalmayı bırakmışken ellerin
bana bakmayı kesmiş gözlerin
nefes yerine kokumu çekmeyi
unutmuştu ciğerlerin
varlığın varlığımdan habersizken
ve yaşadığım herşeyi
tek bir söze sığdırmışken
teslim olmuşken sensizliğe
umutlar tükenmiş bir sancıyken
gidemediğin benden
geçemediğim senden
senin kokundan mahrumken
bana hergün verem.
şimdi acıya hasretken yüreğim
bir tek sen, sen derim.

MELİKE CANLI

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK