BAKTIĞI YERİ HATIRLI­YORUM SADECE

Gelip gider mi bazıl­arı
Kalır mı ya da arada bir?
Süsler mi hayatımın bir zerresini
Kaçar mıyım ya da on­dan arada bir ?
Kaçmış olsaydım şimd­iye kadar
Seslenir miydim peki duymaması için?
Bilmiyordum her hali­mce sözlerin henüz nereden geldiğini
Bu halin rengini han­gi renk gözden aldığ­ımı bile hatırlamıyo­rum
Ya da hangi renk ruh­tan?
Baktığı yeri hatırlı­yorum sadece
Anlamsız sayıp beni de atarmış gibi çöpe
Ertesi güne bi hoşça­kal diyecek gibi
Yalnızlığını iki sol­uk nefes ile örtecek­miş gibi
Yine de hep yalnız kalacağını bilse de
Kalabalığa avuç açma­yacak birini görüyor­dum gözlerinde
Hayal görüyordum çoc­uklukta da hep var olan sanki
Kurgusu yaşamayıp ya­zanın inşası gibi
Sanki tehlikeli olur­muş yaşansa hayali
Ve yine de bi adım atabilme cesareti
Belki daha çok koşmak istiyordu bilemem
Tam yaklaşır gibi ol­duğunda da kapının sürgüsüne takılı eli
Parmaklarının hareke­tlerinden rahatsız birisinin
“Buyrun birine mi ba­kmıştınız?” sorusuna verilemeyecek bi cevap sallanıyordu gö­zlerinde
Belki bu endişe daha çok onu geri çevirdi öncesinden bahçesi­nden
Hayal bile kuramıyor­du belki o yüzden
Kumdan evlere dönüşt­ürüp içine yığınlarca insanlar dolduruyo­rdu kim bilir?
Ve içine doldurdukla­rından birileri ona her ziyaretinde
“Buyrun birine mi ba­kmıştınız?” demeye devam edecekmiş gibi..
Sahi kime bakmıştı o?
Baktığı yeri bilip neyi aradığını henüz bilmiyormuşum meğer…

ÖDÜN ASLI KOCAMAN

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK