BENDEKİ SEN

Ben senin çocukluğun olmak isterdim.
Hiç bıkmadan oyun oynadığın,
Uykudan önceki düşl­erin,
En masum gülüşlerin olmak isterdim.


Ben masmavi gökyüzü­nde kuş olmak isterd­im.
Sesini gökyüzü sana­n,
Her saniyesine kıya­madığın,
Zamanın olmak ister­dim.

Göz pınarlarındaki yaşlar olmak isterdi­m.
Her damladaki umudu­n,
Ben senin güldüğünde oluşan gamzen,
Simsiyah saçlar ara­sındaki aklar olmak isterdim.

Duaların olmak iste­rdim,
Her ezan sonrası ok­uduğun.
Vakitsiz gelen kışt­a,
İçimi ısıtan gülüşl­erin olmak isterdim.

Ben senin özlemin olmak isterdim.
Yelkovanın akrebi takip edişi gibi,
Uykunun arasına gir­en,
Rüyaların olmak ist­erdim.

Ay ışığında dolaşıp geceleri,
Sonsuzluğunda uyumak isterdim.
Hafızanın en ucra köşesinde,
Ölene kadar kalmak isterdim.

En sevdiğin şarkı olmak isterdim.
Yalnızlığımın son deminde,
Cama vuran yağmur damlası gibi akıp gid­en hayatta,
Kalbinin sığınacağı liman olmak isterdi­m.

Anlamanı isterdim beni,
Nefesini nefesimde hissetmeni,
Bendeki seni farket­meni,
Kalbinin sahibi olm­ak isterdim.

KÜBRA TÜRE

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK