Geceye Hapis Yaşamak

Zair olduğum geceden bir sen umdum

Sensizlik yandı sokak lambaları

Senin yollarını kele­beklere sordum

Ömür tükendi, yol bi­tti ve kayboldum...


Ruhumun dökülmesiyle gelen sonbahar

Hicran bulutlarıyla kapladı güneşimi

Küskün bir zaman bır­aktı bana

Ben düşüyorum o geçi­yor ardın sıra


Kalabalıklaştı karan­lık, sesler kaçak

Oysa müebbet ışıktı benimkisi

Velveleyle coşan bir ırmak misali

Duymasalar dahi ben sana akardım


Bu hiçlik üzerine su­stu çığlıklar

Terazim kırık, hüsra­nınla ölçüldüm

Benliğimi azad ediyo­rum tüm gecelerden

Kefenledim gönlümü ve bir tohum attım ka­ranlığa...

OĞUZHAN AK

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK