SANDIKTAKİ NOT







SANDIKTAKİ NOT; kitabım benim için büyük bir başarı örneğidir. Bir kadın, bir anne, bir eş, bir evlat, bir kız kardeş. Sonuç olarak insanım. Varlığımı biliyorum. Bu hayatta ben de varım diyebilmek için yazdığım bir kitap. Hayatta her türlü fırsatlar önünüze çıkar. Bunları doğru zamanda doğru yerde gerçekleştirmek gerekir.
Size iyi veya kötü, olumlu veya olumsuz düşünceler, engel olmak isteyenler olur. Onların hepsine sağır olmazsanız, hedefinize ulaşmanız zorlaşır. Kötü etkilenirsiniz. Kendinize inanıp cesur olursanız, geçekleşmeyecek hayal yoktur. Yeter ki hedefiniz olsun.
Hayat herkese eşit değildir. Herkes farklı mücadelelerden geçer. Memnun olmadığınız bir yaşantı yaşadığınızı düşünürsünüz. Ama bilmezsiniz ki sizin o hayatınızı yaşamak isteyen birileri vardır.
SANDIKTAKİ NOT ta,   herkesin kendinden bir şeyler bulacağı bir kitap. Bir kadının başarı örneğidir. Temizlik personeli, olarak, yıllardır işini severek yapan bir annenin hikâyesidir. İlk olmasına rağmen okunulacak ve tavsiye edilecek bir kitaptır.
Mayıs ayında, katıldığım kitap fuarı ilk olmuştur. O kadar heyecan verici bir etkinlikti benim açımdan. Kitabımı okuyup benim orada olmamı merak içinde bekleyen gençleri görünce heyecanım bir kat daha artmıştı. İmzamı atarken o an onlardan aldığım enerji ile iyi ki yazmışım bu kitabı demiştim. Hayaller cesaret ile gün yüzüne çıkıyor. Yazmak duygu işi…
Herkes yazamaz ama okuyabilir…
Keyifle okunacak ve herkesin kendinden bir şeyler bulacağı bir kitap…
İkinci fuara katılımım 30 Eylül 2018 Pazar günü inşallah. O gün nasip olursa yine okuyucular ile buluşma günü. Her fuar benim için cesaretimin kanıtı. Yazarlık kimliğimin geçerli olduğu alan… Katılmak, benim gibi yazarlar ile tanışmak, yeni okuyucu kitlelerine ulaşmak… Hepsi mutluluk verici…
Yol gösterenleriniz olur ama o yolu siz tek başınıza yürürsünüz.

Yeter ki cesur olun. Kendiniz olun…

30 Eylül 2018 Sancaktepe Kitap Fuarı'da Rumuz yayınevinde buluşmak umuduyla...

EMRAN VURAL

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK