SEVGİLİYE SORULAR. (NE DERSİN)

Gündüzün burnuna şafak sökerken
Güneşe resmini çizsem ne dersin?
Kalbime aşk tohumunu ekerken
Toprağı tırnakla kazsam ne dersin?

Hasretlik çakılı zulümdür serde
Vuslatı kalıplaşmış mana nerde
Dört duvar bir tavan arası yerde
İlikli düğmeni çözsem ne dersin?

Sen gül oldun ben dikeninde öttüm
Ela gözlerin için yanıp tüttüm
Kimseyi sevmem diye yemin ettim
Verdiğim yemini bozsam ne dersin?

Her gece yürüyüşüm yüzde tokat
Karanlık ülkemde hasretin kat kat
Normalde pek yumuşağımdır fakat;
Arada bir sana kızsam ne dersin?

Bakışın var sanki ölümden gerçek
Yanağında açar papatya, çiçek
Saçlarını gerdan yaptırıp tek tek
Göğsümün üstüne dizsem ne dersin

İnsan aynada kendini görür sanma
Ben sen oldum sen bensin ey muamma
Aynaya bakmayı pek sevmem amma
Baştan başa seni süzsem ne dersin?

Sinende kokar menekşe gül ıtır
Âşık Kusûrî'yi al sinende yatır
Sana olan aşkımı satır satır
Okusam ne dersin yazsam ne dersin? 

RAMAZAN YANAR

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK