BİR GÜN



Bir gün arasan beni,
Gelmediğin yerde...
'Ben orda değilim'.

Bir gün gülersin,
Bütün yaşadıklarımıza;
Ben yokum, tatlı bir hatıra...

Bir gün hüzünlenirsin,
Sana kızdığımı sayarsın;
Küsersin,
Gelirim diye gidersin. 
- Gitme!
Ben yokum...

Bir gün özlersin, 
Sonra benim olmadığım yerde
Üzülürsün -belki-
Koşarsın 'ben yokum'

Bir gün bakarsın,
Islanmış ellerin
Rüyanda saçlarımı okşamışsın...
Çamurdan boyanır ellerin.

Bir gün bakarsın çamurdandır bedenim,
Olmadığın gecelerde yağmur düşmüş.
Yoğurmuşsun hayallerinle,
Oysaki ellerin mezarımın üstünde...
Ben sonsuz yerdeyim...

Bir gün uyandıktan sonra,
Gün ağarmış olur,
Sen ölüm haberimi almış olursun.

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

ANLAMAKSA ŞİİRİ

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK