ARKADAŞ ŞİİRİ

Damla damla yanağına süzülem
Akıt gözlerinden yaş diye beni
Adım adım yollarına döşenem
Topuklarınla ez taş diye beni

Yaba yaba savur gönlümü yel gibi
Ben ağlarken sen gül, gonca gül gibi
Yâ Râb bir çift kanat ver bülbül gibi
Kondur yâr bağına kuş diye beni

Dert öksürdüm çile kustum kainata
Seninle döndüm yeniden hayata
Alıp aşkın kazanında kaynat da
Kısık kısık pişir aş diye beni

Tanrı kainatı aşkınan örmüş
Gündüzün üstüne geceyi germiş
Sevdiğim uykuda, rüyada görmüş
Hayırlısından bir düş diye beni

Kul Kusûrî'yem kendi kendim yaktım
Keder zincirini boynuma taktım
Bu gece yârin defterine baktım
Listeye yazmış arkadaş diye beni

Ramazan Yanar (Âşık Kusûrî)

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK