EMANET (Oğluma)






Sen daima iyi ve doğru olmalısın;
Bensizken bile…
Sen bendeki beni yaşatmalısın
Ben yokken bile…
Aydınlık olmalısın ay gibi parlak
Başarıya koşmalısın gerekirse yalınayak
Aydınlığını hiçbir kötülük karartmamalı
Hiçbir yalan yoldan çıkarmamalı seni.
Kendine iyi davran oğul
Beni de unutmayasın sakın
Bilirsin kimselere güvenemem
Bu yüzden seni sana emanet ettim ben…
Sen daima doğru olmalısın;
Bensizken bile…
Sen bendeki beni yaşatmalısın,
Ben yokken bile…
Güneşe dönmeli yüzün
Güneşini kimselere karartmamalısın
Hiçbir yılan sana sokulmamalı
Hiçbir yalan yoldan çıkartmamalı seni…
Kendine iyi davran oğul
Beni de unutmayasın sakın
Bilirsin kimselere güvenemem
Bu yüzden seni sana emanet ettim ben…
Şiirbaz
20. Haziran. 2000


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK