Sağır Sultan Bile Duydu


Seni ne çok sevdiğimi ilk kalemime anlattım.
İlk kalemim bildi seni nasıl sevdiğimi.
Sonra kalemim kağıtlara anlattı,
Tüm boş sayfalar senin adınla renklendiler.
Sonrasında sensiz geceler duydu
Onlarda gitti yıldızlara söylediler.
Yıldızlar ay’ a, ay güneşe, güneş kuşlara
Kuşlar mevsimlere ama özellikle bahara.
Sonrasın da bir kutu kibritle tanıştım
Kibrit sigaramı yaktı, dumanı gözlerimi.
Deli akmaya başladı ya kanım
Aşka geldi sensiz yalnızlığım
Kadehleri sensizliğe kaldırdım
Zira ben sensiz hep yalnızdım.
Ünüm sarıp sarmaladı yedi düveli
Tüm aşksızlar tanıyordu bu şairi.
Sonunda sağır sultan da duydu.
Ama Bir tek sen duymadın aşkımı.
Sana olan sevdamı aşkın için yananı.
Tüm börtü böcek anladı beni de
Bir sen anlamadın beni be…
Ulan kitapsız, ulan hayırsız
Bir sen yanmadın bir sen anlamadın be…

ŞİİRBAZ

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK

Herc-ü Merc

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN