SİTEM



 











Bir selamını bile değmedik
Değmedik bir tebessümünün menzili olmayı
Bir nazar atsan göz ucunla
Bir eğsen başını selam kastıyla

Benim olurdu dünyalar
Ben olurdum belki de en mesudu divanelerin

Nice değmezleri barındırırken gönül limanında
Affedip saklarken tahammül kanatlarınla
Cürümlerinin bile affetmediği nicelerini
Kimliklerinden şahsiyetlerini silenlerin
Silmezken adlarını
Silindim gönül sayfandan bir çırpıda

Bir ben uğradım hışmına
Gazabına bir ben çarpıldım
Söyle ben mi yedim yasak meyveyi de
Kovuldum gönül ireminden
Ben mi döktüm de ilk kanı
Sürüldüm ülkenden
Ben mi yaktım içindeki Roma'yı da
Yaktın beni bir tek kelamınla cayır cayır
Binlerce kez hayır
Olmadı ey dost
Olmadı en dost
Olmadı

Ne oldu da tükendi sıra bana gelince tahammülün?
Merhamet membaı bakışların nerede?
Yükledin nefretin en zehirli oklarını da
Ha bire savuruyorsun gözüme, gönlüme
Öldüm diyorum öldüm kahrımdan
Anlasana be hey!
Anla artık!
Suretin de senin olsun
Cemalin de!
Nedir Allah aşkına bu kahır?
Ben kelamına vurulmuşken
Vurma beni kelamınla
Sözün kurşundan ağır

Değmedik merhametini
Sevgini, şefkatini değmedik
Af çıkarken en azılı katillere bile
Çıkmadı bize bir af!
Affın ölümüm olur bilirim de
Yine de merhametini beyhude beklerim

Halit Yıldırım

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK