İLKBAHARDA AÇAN FİLİZ



Bir dağın yamacından seyrederim denizi
Dalgalar kumsala yetişmek için telaşlı
Biri var denizi taşlayan dertli ve de ağlamaklı
Ellerinde bir demet solmuş kır çiçekleri.
Oysa ben rüzgarlara gizlemiştim sevgimi
Her yıldız kaymasında sevdayı dilemiştim
İçimdeki aşkı istemiştim yani.
Nice mevsimler geçti ardı ardına
Çiçekli yorganlar diktim üşüyen bahara
Kaç gece dokundum sessiz suskunluğuma
Ay ışığına batmış yapraklarımı
Kaç kere çıkardım gün ışığına…
Ben nice mevsimler yaşadım,
Yalnız ve de kimsesiz
Hiç birine yenilmedim
Ben hep ilkbaharı bekledim yıllarca
İlkbahar; canıma can katan mevsimim
Güneşin ışıklarına tırmanarak yaşadım
Ben kaç bahar yalnızlığıma ağladım
Birini sevdim nice borandan sonra
Biliyorum oda beni sevdi
Yüreğime soktum hem de en derine
Kilitleyip yüreğimdeki sevgiyi
Anahtarını da attım maviye.
Haydi yağmur çiçekleri beni önce siz üzün
İçime dolmuşken bu kadar hüzün
Haydi ilkbahar sen kurtar beni
Çözülsün artık bu bendeki düğüm.
Bir dağın yamacından seyrederim denizi
Ve o deniz hep beni seyreder…….

ŞİİRBAZ
12.NİSAN.2006


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK