Usandım

Göçeni aradım göçen kayıpmış
Konan göçer garip handan usandım
Boşa akar durur bilmem n'eyleyim
Damarımda akan kandan usandım

Bıktım hasta eden o misafirden
Demir keskin geldi artık emirden
Yatakları verin bana demirden
Döşekten, pamuktan, yünden usandım

Gönlünü bilene lazım mı Kabe
Bedenim camidir, kalbim seccade
Vicdan bilmeyene iman beyhude
İmândan, hayâdan, dinden usandım

Âşık Kusûrî der; aşk, sevda buymuş
Kimisi görmüş de kimisi duymuş
Ruh çıkmış, dil susmuş, beden uyumuş
Sormayın artık ben benden usandım

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK