Aşk Badesi

Içtim kan gibi badeyi
Umdum dindirmeyi
Aşk denen o amansız nesneyi
Ama ne göreyim
Bırak dindirmeyi
Nasıl da becerdi
Cenneti cehennem etmeyi

Yıllar yılı aradım
Senin aşkını bulamadım
Perdeleri aşka araladım
Nice kalpler yaraladım
Senden gayrısını ne ettiysem
De bulamadım

Defterleri taradim
Içinde "sen" geçen kelimeleri
Karaladım
Bu aşk ile şiirleri bile yaraladım
Senden gayrısını bulamadim

Gül bahçesindeki diken
Farzet ta kökünden yakar ya canı
Öyle yaraladı senin askin da
Bu biçare garibani
Anladım ki damarından sızım sızım akan
Kana bile aşık olmakmış aşk

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK