Bakışların değdi bana


Değdi yüreğime gözlerin
Ilık bir bahar gecesinde
Akşamın kızıllığı sararken ufku
Gönlüm bakışlarınla boyandı
Yorgunum
Dizlerim bitap ,umudum sönmeye meyilli
Kurumuş dudaklarım
Bir damla suya muhtaç
Sanki çöldeyim
Güneş tepemde ,ecel gibi
Tenimde boşanan ter
Damla damla parcalarken
Bir derya gibi bakışların değdi bana
Gökten vuslat yağardı
Her damlası sen olup değdi bana
Ab ı hayat buldum gibi
Yeşerdi bağımda gülüm
Sen geldin bakışınla
Yaşlarım sana akar oldu
Gözlerimde hayalin
Yüreğimde bakışın
Senki gökte süreyyam
Yerde asudem
Sana büründüm
Sana yürüdüm
Sevgili
bakışlarında Saklı cenneti
Irak etme bana
Gel yaslan göğsüme
Çölüme yağmur olduğun gibi
Denizime dalga
Bakışın değsin yine bana
Yüreğime cenneti veren ..

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK