BEN BİR KEZ DAHA


 


kazananı olmayan bir savaştı
bizimkisi
bina aynı
kapı
pencere
baca
aynı
biz başka
başka
sokakların çocuğu
başka saksıların çiceği
sen
lüks gübrelerle vitaminlerlerle
beslenirken
ben
annemim bitmiş yağ tenekelerinde
ıspanak suyuyla ıslanmışım
şimdi hangi pencerede
yan yana açabiliriz ki
çocuklar bile güler
ağzı süt kokan çocuklar bile
biz bir cümlenin
ne başında
ne sonunda
ne devriğinde
yan yana okunamayız
harflerim düşer
yerimi yadırgarım
hecesi eksik
doktor yazısı bir reçeteden
öte gidemez
hangi eczacı görse
yanlış ilaçları tutuşturur elime
ben bir kez daha ölürüm
ben bir kez daha solarım
ben bir kez daha lügatı bozar
gelmişine geçmişine
söverim...

SİBEL KARAGÖZ


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK