SOL'UĞU KIRIK YARIM BİR ŞAİR

                                   
sıfırı tüketmiş eksilerde kulaç atıyordum
dedin ki hayat devam ediyor
kendi şiirine mısra ol
dize dize yaşa
benim yazacak harfim tükendi
sol'uğum kesildi
harfsiz bir notanın sol anahtarıydım
kırdılar
bir eskici tezgahına attılar
basmıyor
ses çıkmıyor
nasıl kırdılarsa içim göl
ben yüzme bilmem
kendi gölümde
suya muhtaç
yanıyorum
köksüz
sevda bitti
şiirim küstü
kala kala
sol'uğu kırık yarım bir şair kaldı
şimdi hangi şiirin dizesi
hangi türkünün nakaratı
olayım
plak çizildi
aynı yerde dönüp dolaşıp
duruyor
" vuruldum "
diyor
ne tırnak kaldı
ne yürek
kala kala
sol'uğu kırık yarım bir şair

SİBEL KARAGÖZ

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK