DİLİ AYNI LİSANI AYNI





Dil inceydi

Üslup giydirirdi kisve

Sesin tonu indirirdi canı yüreği

Ben gel derdim

Sen g- yi düşürür el anlardın

Ben git derdim

Sen g- yi düşürür it anlardın

İşte kıyametin ayak sesleri

Dili aynı lisanı aynı

Sesime kulak olmadı gayrı

Dünya ayrı devran ayrı

Oysa ki

Ben gel dediğimde

Gel_dim dese

Ben git dediğimde

Git-mem dese

Gönül taç mahal

Ama ne taç kaldı

Ne mahal

Yoklar deryası

Hangi tarafa baksam

Derya döle durmuş

Solumdan solumdan

Zıplaya zıplaya düşer

Balığa durmuş anı denizi

Ne ilk boguluşum

Ne son devrilişim

Özlenen aranan ben

Değilim ki

Vardır muhakkak

Özlediği aradığı

Giremediğin kalbi

Meskende tutmayacaksın

Meşgul de etmeyeceksin

Çizdim çift çizgiyle

Yalnızlığımın altını

Sildim gitti

Sibel Karagöz


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK