KARANLIK

Bir savaştan çıkmış gibiyim
Dertli başımı savuruyorum duvarlara
Sessiz sedasız bir kent gibiyim
Anlatamıyorum derdimi taş duvarlara

Kuşu ölmüş bir çocuk gibiyim
Uçamıyorum artık uzak diyarlara
Kurşun yemiş bir ceylan gibiyim
Gidemiyorum artık sevdiğim diyarlara

Sözsüz bir nota gibiyim
Düşünülmüyorum artık insanlarca
Susuz bir ırmak gibiyim
Durgun görünüyorum artık insanlarca

Aysız bir gece gibiyim
Tutunamıyorum artık karanlığa
Sönmüş bir sigara gibiyim
Çekilmiyorum artık zor zamanlarımda

TAHİR GÜNAYDIN 

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK