SANCI

Gitme diye yalvarsam kalır mı
ya da ruhumu da yanına alır mı..
Allahım bu nasıl bir acı
dayanır mıyım böylesine yaşamadım bi sancı..
Peki ben neylerim dünya denen sensizlikte
mezarımı isterim özlerim işte..
Durmayan gözyaşları biraz olsun durun
bakmalıyım sevdiğime son defa uzun uzun..
Bu defa deli gibinin gibisi fazla olarak geziyorum buralarda
sana dualarım hep evliyalik makamında..
Tamam kalkıyorum abdest alıp başlarım niyaza
belki kavuşurum sana toprak altında gelecek yaza..
Uyumak istiyorum bir daha uyanmamak muradıyla
sevmek sadece ve öylece sevmek yetmezmiş
susuz gül kendini öldürür gözyaşıyla..
Keşke her şey bi şaka olsa
ve yeniden uyansak umuda..
Ölüme
bu son veda..

Hûma.

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK