SÖZÜN BOYNUNDA İP SALLANIR

Sevdasına uzak bir şair
Bazen kanatsız bir yüreğe
Sahip olamıyorum
Bazen
Açıyor kanatlarını
Çırpıyor öfkeyle
Ciğerim kanıyor
Her kanat vuruşunda
İçim içime sığmıyor
Söz dilime dolanıyor
Yutamıyorum
Konuşmak istiyorum
Kelimeler
Takılıyor
Kursağıma
Tek tek
Sözün boynuna
İlmek atıyorum
Bir bir asıyorum
Söyleyemediğim
Dökemediğim
Sözler ordusu
Ciğerimde kanıyor
Feryat figan
Kulağımın davetsiz misafirleri
Duyuyor
El veremiyorum
Dudaklarım kontrolsüz
İsyana bayrak açmışlar
Kımıldıyor
Sürekli titreşimde
Kırışık gömlek gibiyim
Sözü assam
Sevdasına kurban olur
Ses versem
Ütülü moda defilelerinde
Boy gösterir
Ama ben de
Cesaret yok
Yenilir yutulur da değil
Söz uçamaz yuvarlanır
Sözün boynunda ip sallanır
Uzak sevdasına uzak bir şair
Sözün boynuna sarılıp
İpi çekmesi s'ona noktadır
Altı çizgili nokta

Sibel Karagöz

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK