YABAN'CI YALNIZLIĞIM




sonunda yalnızdım
perdelerinden kaldırdım
üşümüş yalnızlığıma dokundum
içim üşüdü
ellerimden döküldü
üşüyen çoçukluğum
seneleri metrajı bozuk
projektörden akıtırken
tek tek izledim
hangi kırık
hangi acı
hangi kör bıçak
yalnızlığın dehlizlerinden
ebeledi
bulamadım
seçemedim
hepsi bir ölüm
hepsi bir intihar
yalnızlığım
sokakları dolanmaya başladı
ben peşinden süründüm
yanından geçtim
tanımadı
görmedi
duymadı
yalnızlığım ve ben
tanış bile olamadık
yaralarımdan
öpemedik
karanlık bir sokağın
titreyen lambasında
mazgallara el verdi
suya kanat
uçup gitti
yalnızlığım bile
terketti
ben şimdi içime bile
yabanım

SİBEL KARAGÖZ


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK