Ömrüm

Açıldı bir çığlık ile gözlerim
Yaşlarım dünya sevincineydi
Bilemezdim bu bağlılığı
Ömrün son anına kadar
Dalmıştım bir rüyaya
Hakikate fersahlar uzakta
İlk yaşlarım dünyaya idi
İlk çığlıklarım
Kaybolmuştum kendimden
Her adımım kuyularaydı
Yusuf olamazdım kuyularda
Saray zindanlarında Züleyha bekleyişi
Ahdettim ömrüm ile
Bitmez diye bir söz ile
Her taş ses çıkardı
Düştüğü çukurda
Yanıldım çıkmaz sandım sesim
Oysa düşmüştüm en diplere
Yakıldım, parçalandım
Dağıldı zerrelerim
Buluştu toprak ile
Ahdim vardı yaş döktüğün dünyaya
Evim bilip mesken tuttum
Oysa göçü verdim
Ne çok aldandım
Kayboldu ayım,söndü güneşim
Bir yıldız gibi kaydı ömrüm
İşte söndü ansızın
Yok oluşa gebe rüyalarda
Eyvah ile geldi başa
Hakikate kör akıl
Pişmanlıklar ile kapadı
Gözlerini ömrüm...


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK