SİLİNİRDİM YAŞAMA DEĞMEMİŞ GİBİ




                                               SİLİNİRDİM YAŞAMA DEĞMEMİŞ GİBİ



baharın çiçeklerini ekerdim
silip zımparalarla ovdugum
yaşanmışlıklara
gök yağardı
ben yaşlarımla eşlik ederdim
gün gökkuşağına boyanırdı
ben altından geçerdim
büyürdü
umutlarım
içimden taşar gamzelerime bulaşırdı
elim ayağım çiçek açardı
sonra sen dokunurdun
sözün belini kırar
yüreğime sokardın
silinirdim
çizdiğim mutluluk resimlerinden
silinirdim
ayaklarımdan başlar
bedenimi sarar
sarmaşık gibi
silinen gözlerimden
bakarım
gözünün içine içine
boşluğa bakar gibi
bakarsın
bomboş
herkes gibi
sende herkes gibisin
der gibi
silinirim
yaşama değmemiş gibi

SİBEL KARAGÖZ


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK