SIRLARDA GÜLER




güldüm dakikalarca
sustum senelerce
o gözlerde öldüm öldüm
dirildim
sevdim
çok sevdim
itirafsız sır gibi
aynalara bile söyleyemediğim
itiraf edemediğim yakan sevdam
tarifsiz bir yemekti
biraz biber öfkesinden
biraz şeker bal dudaktan
yemeye doyulmaz
içmeye kıyılmaz
kahvemdi
biraz süt teninden
biraz kahve gözlerinden
bol köpüklü sevdam
ben onu severdim
o başkasını
itirafsız sır
ne o duyabildi
ne ben söyleyebildim
birikti
onu düşünürken
gülümseyen fotoğraflarım
gülerken ağlayan
süzülürken
yağmuru kıskandıran
kahkahalarım
kaç insan
kaç kulak
çözebilirdi ki
gülerken ağladığımı
sırlarında güldüğünü
Sibel Karagöz


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK