Konvensiyonel

Sağnak sağnak 

Göğsümde yağma

Yağmacılar her yerde
Son asmada bir üzüm
Kor yeşilinden bir hüzün
Yağmalandı deste deste nefesim
İşte sağnaktır bu
hikayesi yağmaktır güzün..

Gözlerimde kilimler dokudum
İlmek ilmek aktı
Ne desenler işledim
Rengarenk
Baktım, baktı da
Kör oldu "güzelliğinden gözlerim"
Nice kilimler besteledim..
Okudum ha okudum

Öyle çok kelimeler vardı ki aklımda
Kollektif şuur yıkık imgelem
Benim içimdedir

Kurguyu öğrettiğin gün
bi görsel şölenin içine doğup
siyah beyaz yaşamaktı gerçeğim
en renklisi
sepya sepya gülmek
kurşun rengi ağlamak..

Kilimleri eskittim.. 
kurguların canını dokudum
Sen o filmin montajını
Bitiremedin
Ben bu filmin

Derken şehnazı kovdum 
-kovuldum..
ruhinazı terkettim

Bir el vardı salladığım hani..
Ve ardında sallanan
Düşlerimin
Kaç kez sallandı o elim??

O bahar bu bahardır
O yaz bu yaz değil
O sağnak bu sağnaktır
-Karınca değil örümcek duası
O yağmur bu yağmur değil

Ve  ellerimin titremesi kadar gerçekti
Tam yükseliyorum derken uyandım
Sanırım yer çekti

Konvensiyon el titremesi
Alırım bi mısra yada bir dal
Nokta.

Büşra Kara







Yorumlar

Yorum Gönder

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK