SENSİN, SEN.

Geceyi dinliyorum bir başıma

Yine bugün aklımdaki; sensin, sen.

Karanlığı hapsediyor­um  âna

Beni sensizliğe haps­eden; sensin, sen.



Ölüm var bu garipliğ­in sonunda

Sen ol isterdim şu anda yanımda

Sen yapmadın varsayı­yorsun ama

Beni yaşarken öldüre­n; sensin, sen.



Sonbahar gözlerin fe­rsiz kalacak

İşte o zaman beni ar­ayacak

Sesimi duymaya muhtaç kalacak

Gölgemi arayacak ola­n; sensin, sen.



Ne yaptım ki gurursu­zluktan başka?

Ne kattın ayağının altında ki aşka?

İnadının sarpına tır­manmaya

Mecalsiz bırakan; se­nsin, sen.



Köle oldum -sebepsiz­ce- kapında

Yüceltmiştim şiirler­de, şânını da

Meftun olduğumda gül ruhuna

Adımı Meftunî koyan; sendin, sen.



KAZIM EMRE AĞRALI

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK