ANLAYAMADIN Kİ




Ağladım her gece derdimi bilmedin ki
Aklına gelip de gözyaşımı silmedin ki
Seni nasıl sevdim ah be güzel kız
Gözlerime bakıp da anlayamadın ki…


Senin için ölürdüm öl deseydin
Yok ederdim dünyayı ah bir gülseydin
Senin için yanıp bittiğimi
Gözlerime bakıp da anlayamadın ki…


Bir filizdim hem de yemyeşildim
Çürüttün beni şefkat göstermedin ki
Sensiz geçen uykusuz gecelerimi
Gözlerime bakıp da anlayamadın ki…


Aşk yolumu sana açtım geçmedin ki
İki gül vardı biri kırmızı seçmedin ki
Sensiz nefes alamıyorum inanmadın ki
Kanayan yarama bakıp da anlayamadın ki…


Sana aşkımı verdim karşılık görmedim ki
Hep ağladım ama hiç gülmedim ki
Gözyaşımı sakladım görmesin diye
Şiirlerime bakıp da anlayamadın ki…


Şiirbaz
EYLÜL. 1995

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK

Herc-ü Merc

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN