AŞK OLSUN AŞK





seni
azaltamadığım seni
sabahın aymayan saatlerinde
köhne bir lavaboya asmışlar
her köşesi sen bağırıyor
yine bir düş arefesi
deyip deyip
suyu çaldım suratıma
şaşkın bakan gözlerime
ama gitmedin
ben buradayım
yüreğinde
gözlerinde
ellerinde
baktım
ilk defa doğruydun
aynanın karşısında
suyu açtım
gözlerimden akıyordun
azltamadığım acımın
adı üstünde
sen
bir çay koydum
açılırım diye
sen
yine oturdun karşıma
deli kadın
beni azaltamazsın
bardağından akar
damarlarında dolaşır
yüreğini , yüreğimi
öperim
sen
çay dersin
ben
seni seviyorum
derim
azaltamazsın
artarım
her gün
her şeyin
zamlandığı vatanımda
bana zam yok mu
aşk olsun
aşk

SİBEL KARAGÖZ
                                                         









Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK