B-II

Yaramaz kelimesinin hakkını veriyordum;çocuktum
Çoktur betonda dizimi yaraladığı
Top oynamak uğruna
O zamanlar tek kadın vardı hayatımda
Ve onun dudaklarındaydı şifa
"Anne!" diye seslenirdim her yaralanışımda
İsterdim her gördüğümü,çocuktum
Ama galip gelirdi her defasında
Babamın "bakarız"ları benim arsızlığıma
Kıskandım olabildiğince kardeşimi,çocuktum
Aslında sevgi yok olmazmış paylaşınca ,bilmeden
Sonra kendimi buldum yaşama ararken neden
Takvimler bir bir yaprak dökerken

Köksal Demir


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK