BELKİ BİRGÜN




belki birgün ...

ben bu biçare yalnızlığı
ayak seslerinden tanıyorum
ben bu giden ömrü
yakalayamadığım
tutamadığım
iç yolculuklarından
tanıyorum
ben bu dönüşsüz yolları
defalarca dönüp kendimi
bir türlü bulamadığım
arnavut kaldırımlarından
tanıyorum
belki bir gün mavinin ortasında
çöl fırtınasında
küllerin küllerime karışırsa
tanış oluruz
belki bir gün ölümün
gözlerinden öperiz
işte o vakit
gerçekten ölürüz
gözlerin gözlerimde
ellerin ellerimde
ruhsuz sevdan
hayat bulur
belki bir gün
bedensiz ruhuma sahip çıkarsın
belki bir gün
belki'nin de ömrü biter

SİBEL KARAGÖZ


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK