SÜNGÜSÜZ KALDIM TANRIM





gün'aydını olmayan yarınlara
doğdum
bir göz açtım
doğdu dediler
allayıp pullayıp
ezanlarla pışpışladılar
annemin elinde eteğinde
dünyayı tanıdım
acımadı acıtmadı
belki ana rahminin
koruyucu zırhı
vardı
belki incinmeyen kalbim
belki tanrının kutsanmışlığı
büyüdüm
zırhım düşmüş
bir soğuk yel  işlemiş
iliklerime iliklerime
bir damla yaş dökülmüş
boğulmuşum kendi yaş'ımda
bir buz sarmış
ciğerimin
tam ortasını
büyüdüm
gün'aydını olmayan
yarınların
bir de bitmeyen geceleri var
selalarla öldüğüm
bitiremediğim
gecelerin
güneşin ay'ı
var
ay'ın güneşi
ben hangisiyim
zırhım düştü
süngüsüz kaldım
tanrım
SİBEL KARAGÖZ





Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK