Elimi tut Baba


Elimi tut baba
Tüm sıcağıklığını hissedeyim
İlk adımlarım seninle
İlk kelimem seninle olsun
Düştüğümde uzanan el senin
Yürüdüğüm de tuttuğum el  senin olsun.
Yalnız büyümek istemiyorum
Varlığın bir dağ gibi ihtişamlı
Kucağın en güvenilir yer
Sensiz büyümek istemiyorum
Hayat zorlu
İnsanlar meşakkatli
Bir çınar gibidir varlığın
Tüm fırtınalara göğüs geren
Tut elimi baba
Geleceğe yürüyelim
Senin kollarında bulduğum sıcaklığı
Güneş veremez bana
Bana masal anlat
Gökte yıldızları sayarken
Kayan her yıldızın ardında
Bana bir dilek tutarken
Başımı okşa
Nasır tutmuş ellerinle
Hissettiğim nefesinle
Uyut beni göğsünde
Baba
tut elimi hadi
Toprağa düşme
Kalk birlikte Koşalım
Yalandan arkamdan kalma
Önümde ol benim
Yolum ol
Bağırdığım da bana dön
Sesim sende yankılansın
Elimi süreyim Yüz hatlarına
Bırak saklanayım o çukurlar da
Yağmurlar ıslatmasın beni
Tut elimi baba
Birlikte gidelim ...

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK