KAD'RAN-I MORFİNAZ


Titreşimler içinde
 -mor
Kalsam-
gözlerin

Gelemem biliyorum 
siyah kristaller
parçalandı
bakışlarımdan kibrit
çakıldı dileğim
hayır
sen koş!

Ben gelemem
Gelmemeliyim-

-gele

Ben men?  biliyorum
güne şin arkasına saklandıysak
saklan saydık-
-aya ihtiyaç ta du yamazdık

ayın kaprisleri çok 
öyle ki harfim ağır
dolun ayken çekilmiyor dünyada!
ay çekimi
üzerimizden gece kalkınca
ve ay nı olmak yetmez
yetmiyor da zannımca
ayyy çekilmiyor-
-kanımız kadar

özledim bunlar fazla…

 1

ruhuma bedenler
hepsi dar hepsi kirli
ruhumu alıp gitsem
keşke
sebepsizce ölsem sem
-palavra bunlar palavra
ya Roma yansın
ya da romatizmalı sancım

 2

ah desem
de alsalar hadi
geçmişimin karekökünü

 3

gel dedim
karekökler çizgisini yavaşlattı
-Edebiyatçılar da ne bilsin karekökü!


4
ve işte senin tüm bakışlarında
nefes alan bi üçgen var…


ben şimdi hayatın
kare değil küpkökünü
dipkökönü desem olmaz
ya da zıkkımın kökünü mü
yudumlamalıyım ki;

 sen…

sen dediğime de bakma
her sen ben yine
sen yani
yine ben 
o da sen 
fark yok bak 
-aramızda
şizofsenim ya ben
kimse üzerine alınmasın,

 ayol

-şiir benim
-ay benim
-sen benim...

sin

ben sen

in
burda dur
siz hep sizdiniz hiç sen olmayarak
ben de hep ben oldum tabi
hiç biz olamayarak…
işte deftere yazdırdım

veresiye kadar...

(ibel'in hatrına susuyoruz!)

 Büşra Yüzlü

25.10.2015







Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK