MORFİ-NAZ 2

Hiç mi
Karışlamaz
Dirayetli dünya küfürbazları
Hissedemedin
Hiç mi
Mavi değil mazi olan
Asitleri ve bazları
Kırmızıyla mı bildin

-turnusol meselesi de var da
girmiyorum anlamazsın diye...

Ya renk körüysem de
ahh Osman Paşa
Ya yeşil hep kırmızıysa
Mesela gözlerim…
İtinalı serüvenlerin tavus kuşu oldum
O zaman da erkek olmak istedim
İsterdim
Mavi değil de mazi olanlar

Defolu renkler yansıması
Güneşin gözlükleri
Yağmurda
-Da

-Tak ılır

hiç marka güneş gözlüğüm olmadı
severdim çünkü güneşe bakmayı
işte bu yüzden yakmadı
"hiç güneşler" gözümü

gözleri kızarır güneşe bakanların
gözlüğü pek marka olanların
yaram mı var
heralde
gocunur gibi yazdık
dık
...

Heman vazgeç dedin
Ahh safiye,
dinler mi seni
hiç bunlar
kulak sızlar!
Vazgeç gönül
Gel dedin
Bu sevdadan
sevda bundan

Mesela
Gözlerinden…
Ben istediğim
zaman
Zaman istediğimde ben
Ve düşünme boşuna
Sen dediğim 

-Ayın başına
Gelir -Şın gibi
kükrer ve -Kaf dağında

dolanır pervaneler…

Ya hu cinsek ciniz, kaidemiz
Bu mesele derin
İşte olur elbette karşılıklı faidemiz
Şiir bu içer mi başlık
Yeminlerim öksüz

Ve bir söz sekmesi daha açıyorum ekranıma
-sözsüz...

Söz veriyorum
Veriyorum
Veriyorum
Sözler
Ve sözler
-Sekmededirler
Az arla sözlerimi
Bi paragraf ucuzluk pazarı
pazarlandı kalemler
Pazarlık ki sünnetli
Paragraflar paralı da olsa ucuz
Paralılar sünnetsiz
nesli tükenecek
para bollerim;

Öyle dar ki mekanım
Şehnaz bile sığmıyor
Ruhinaz hasta
İki kişilik bulutta
tek kişi
İki kişiyiz tek kişilik umutta

Hadi güvendim
Yine güvenirsem
kendim dediğim serseriye
ha bir de sana

Yarı yolda bırakmaz mı dersin
hmm ne dersin?

Ama yazıyorum
Veresiye
Söz…

(ibel'in Hatrına 2)

Büşra Yüzlü

20.12.2015

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK