DİZLERİMİN BAGLARI


                                                         

umudu yastık yaptım
uykuların koynuna
süzülerek
içimin odalarını
yalın ayak
dolaşmaya
başladım
seni aradım
bütün odalar
ışığını kaybetmiş
sıvasını dökmüştü
birden anılar
dile geldi
senli dünleri
bugün gibi
astı
eski püskü çamaşırlar
odalar arasına
rengini yitirmiş
mandalların boynuna
asılmış
tek tek intihar ediyor
düşen tabureler
sandalyeler
ben yine çöktüm
dizlerimin bağlarını
tutarak
neden dedim
neden
yoksun
içimin bana
benim içime
söyleyeceğim
tek yalan kalmadı
titreyen ışıklar
bir bir
gözyaşlarımdan
düştüler
ben yine
karanlığımın
içinden
geçtim
SİBEL KARAGÖZ

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK