HAYATIN PAYI

Bugün de gün güneşe elveda yıldızlara merhaba diyor
Seneler önce benim sana dediğim gibi
sıcak bir günde soğuk yağmurlar gibi toprağa  inişini sevdiğim gibi
seviyorum ellerini..
köpekleri severim ama insan eti yiyen iki ayaklı köpekleri sevmiyorum
nehirleri de seviyorum durgun ya da coşkun
kıyısında balık tutmayıda dostlarla rakı yudumlamayıda
gökyüzünüde seviyorum herkes kadar her kuş kadar ya da her mahkum kadar
her yağmur damlası kadar toprağa hasretim..
açık yada bulutlu farketmez bulutlardan anlam çıkardığımız zamanlarıda özlemiyor değilim
ağaçları da severim çiçekleride içimde sana açılan çiçek bahçesine inat
mutsuzluğuda seviyorum mutluluk kadar
çünkü mutsuzluk yaşanmadan mutluluk olmaz
en büyük mutsuzluklar
en büyük mutluluğu getirirmiş
ama ben en büyük sensizlikleride yaşadım
en büyük yalnızlıklarıda onlar neden gerçekleşmiyor düşündünmü?
Issız bir yere ilk defa gidişimdeki saflığı şaşkınlığı yalansız yalnızlığı yaşıyorum içimde
Sensizim hasretim vuslatını kaç geçe söylermisin
Kaç geçiyor sevgini ki  yetişemedim
Trenlerin kaçıncı mendili kanatıyorki artık gelenin yok.
Denizlerin kaç gemiye mezar..
Gözlerin kaç sevene tuzak çukur
Saçların hangi rüzgarlara düşman…
Kalbinse yalnız bana ihanet yalnız bana kaçak…
Mavi gözlü özgürlüğümde bir çocuk gibi geldim kapına
Ne olursun gecenle gözlerimi karartma……

Aydın DERTLİ( 10.06.2010)

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK