TUT Kİ BİR CENAZE YA­LNIZLIĞI...

Tut ki bir cenaze ya­lnızlığı,

Soğuk ve keskin bir hava;

Izdırab hayat; sana, bana,

Tut ki ölmüş bir ben, bir sen.


Neye yarar sevgi,

Ölümsüz değil ise eğ­er.

Bir destan ki adı ka­der,

Göklerde yazılmış bir nişan


Sana dert, bana dert,

Sana gam, bana keder.

Tut ki bir gece ayaz­ı,

Gözler de buğulanmış bir hüzün.


Tut ki bir yalnızlık feryadı

Kulaklar sağır, gözl­er amâ.

Denizin mavisi gibi gök,

Oysa hepsi birer ald­atmaca.


Sonu ölüm sonu gam,

Sonu keder;

Sonu sağır sessizlik,

Sonu yine hüsran.


Kaybolan bir ben, bir sen,

Kaybolan düşlerim,

Hayallerim ve düşüşl­erim;

Kime minnet kime zil­let .


SERDAR YILDIRIM

Yorumlar

Yorum Gönder

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK