BENİ TANIMAK İSTEYENLERE







Bu güne kadar hep siyah giydim ben. Hemen hemen her kıyafetim siyahtı benim. Siyah en çok sevdiğim renkti. Siyahta kaybolmak kolaydı veya kaybolduğunu sanmak. Kara sanırlardı beni hem de kapkara bilirlerdi. Onun içindir belki mahalleli Karaoğlan diye severdi beni. Ama bilmezlerdi ki insanlar, benim yüreğim hep ebemkuşağı renklerindeydi. Ben yüreğimde her rengi barındırmayı severdim. Her insana istediği,  yani mutlu olacağını bildiğim rengi gösterirdim. Onlar mutlu olurdu onların mutluluğuyla da ben.



Ben bu güne kadar çok sevdim insanları. Onlara inandım onlara kandım. Beni kandırmalarına izin verdim sırf onlar mutlu olsunlar diye. Nice masum günahları akladım, sevgisiz kalplere sevgi dağıttım haddim olmadan. Kardeş bildim dostluğa önem verdim. Kah hüzünlü, kah elem dolu yaşadım. Ama en küçük hazdan zevk alabilmeyi öğrendim. Zaman geçti yaşlandım ama ihtiyarlamadım.



En çok içimdeki çocuğu sevdim ve bir tek onu dinledim. Bazen elimde emzik sokak aralarında koştum, kapı zillerini çalıp kaçtım. Dedim ya ben sevdim insanları. Umarsızca sevdim. Aşklara kapan kuranlara inat mutluluğa kurdum saatimi. Neşeyi kendime dost edinmeyi, ağlarken gülebilmeyi, düşüp düşüp tekrar daha güçlü kalkmayı ben hep ondan öğrendim. İçimdeki çocuk güçlü kıldı beni. Ben yaşanmış olaylarla yaşamayı hiç sevmedim. Geçmişti, yaşanmıştı ve bitmişti. Şiirlerimde hece, şükürlerimde dua, sohbetlerimde hoş bir sedaydı sadece.



Ben bu güne kadar hiç sönecek ateşler yakmadım. Hüzünlü olduğum akşamlar da içimdeki çocuktan ödünç gülücükler aldım ama hiç borçlanmadım. Her şeye rağmen geleceğe umutla baktım. Umut her vakit sol cebimde olması gereken yerdeydi. İhtiyaç duydukça kopardım yapraklarından. Ben kopardıkça o çoğaldı. Onlar çoğaldıkça ben büyüdüm…



Güne başlarken yüzüne dünyanın en güzel gülücüklerini takan, yüreğindeki umudu cebinde taşıyan, sıkıntılarını uçurtma yapan insanlara tek temennim içlerindeki çocuğu dışarı salmalarıdır. Bırakın özgürce gezsin çocuklar. Bırakın özgürce oynasınlar yazılanları…



Her yaş ÇOCUK, her dem GÜZEL, her nefes DOST kalın…



Şiirbaz
26. MART. 2020

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK