HİÇ SUSMASAYDIN KEŞKE (sahipsiz mektuplar)




Bir şarkı olmalıydı seni anlatan,
Bir şiir belki de sonu hasretle bitmiş
Veya gözlerimden düşen bir damla yaş…
Ne bileyim işte,
Bir şeyler olmalı seni bana kavuşturacak…
Yüreğin olmalı yüreğimde bulduğum.
Her gözümü kapattığımda sen olmasın
Her gittiğim yol sana çıkmalıydı oysa
Her virgülden sonra sen başlamalıydın…
Ama nafile be güzelim, nafile.
Ah bir bilsen be gülüm ah bir bilebilsen
Ne çok denedim seni bulmayı,
Ne çok aradım seni bir bilsen...
Sanma ki çabuk pes ettim,
Sanma ki korktum sevdadan,
Seni bulabilmek için ben bir ömrü tükettim...
Sesim mi çıkmıyordu,
Çok mu sessiz harf vardı gözlerimin içinde.
Yazılmamış bir şarkı mı beklediğin yoksa
Yoksa adı konmamış bir şiir mi
Denizlere saldığım kağıt sandallarım mı
Yoksa uzaklardan esen hayırsız rüzgar mı
Seni bana getirecek olan...
Ah sevdiğim...
Kendimce yazabildiğim tüm cümleleri,
Dizebileceğim en özenli şekliyle dizdim de kaç kere,
Yine bulamadım seni...
Her yağmurda seni aradım oysa
Her geçen balıkçı kayıklarına seni sordum
Ama seni bana getirmediler işte.
Eksik bir şeyler var diye düşünüyorum bazen.
Oysa sevda karışımını beraber hazırlamıştık
Tuzunu biberini beraber atmıştık kararınca
Ne yaptımsa olmadı, ne yaptımsa olduramadım
Ne yana baksam senken, seni bulamadım
Bildiğim bütün sevda türkülerini söyledim oysa...
Biliyorum…
Çok şey söyleyecektin bana.
Bunu da çok istiyordun.
Hayatının sırlarına ortak edecektin beni.
Kendini anlatacaktın.
Özlemlerinden, beklentilerinden, yaşantından,
Umutlarından söz edecektin bana.
Ama sen sustun be gülüm…
Susmasaydın keşke
Keşke ben susmasaydım…..
Oysa kaç gece koynuma hasretini alıp uyumuştum
Kaç gece yalnızlık sancısıyla kıvranıp durmuştum.
Kaç gece beklemiştim seni.
Her kapı çalınışında geldin sanmıştım
Her kum tanesinde seni aramıştım oysa
Ömrümdeki tüm yollar sana çıkıyordu
Sonunda sen oluyordun,
Sen kokuyordu tüm sokaklar
Ve ben o sokaklarda seni arıyordum
Çok geceler sarhoşlarla bekledim seni
Bir köşe başından dönersin diye.
Boşunaymış bekleyişlerim
Bunca acı boşunaymış
Hayatımda bir lal oldun,
Ben konuştum sen sustun
Ah be Sevdiceğim
Susmasaydın keşke
Keşke hiç susmasaydın…


ŞİİRBAZ
21.Haziran.1998


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK