GECENİN KOYUSUNDA RENGİMİN SİYAHINDA





siyahtı tüm renklerim

biraz koyu

biraz açık

biraz gri

siyahımın renkleri

solgundu uykusuz gecelerim gibi

ümitsizdi kırgın düşlerim gibi

yarımdı yüreğim gibi

siyah bir başkaldırıydı

siyah bir intikamdı

siyah bir yoksunluktu

ve yoksulluğum bazen

zengin harflerini sıralardı

ses verdiği cümle

içimi acıtır

“ Seni üzenlere hayatında bir sillesi dokunur”

—- yaşlar dolar inceden inceye ...

bir cümle daha dökülür yoksulluğumun

zengin harflerinden...

“silleler senin ,benim , onun intikamını alır; biri ötekine ,öteki berikine...

kimse bilmez kimin intikamını alacağını...

bir kısır döngü takdiri ilahi her ne diyorsan...

can yakanın canı yanmadan göçemez uçamaz...

kimsenin ahı kimsenin sırtında gitmiyor...

ahında bir ahı var kulaklarıyla ahhh çekişi duymadan yakandan düşmez...”

—- yoksulluğum zengin harflerini sıralamıştı

benim dilim durur mu...

kıyamaz ki

ahhh çeken yüreğinden ,yüreğimden

öperim der...

ben adam olmam

intikam bile alamıyorum

ahın boynuna tutup

sevdamı doluyorum

kendimi asıyorum

gecenin koyusunda

rengimin siyahında


Sibel Karagöz


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK