ACI KAHVE

Bayağı çok oldu kahveyi yalnız içeli
Sahi kaç şekerliydi sevdiğin,iki mi üç mü?
Bıraktığın gibi her şey meraklanma Eşyalar düzenli,gönlüm dağınık..
Masamın üstü kirli biraz şiir yazarken sayfalara, senden bahsetmemişim kusuruma bakma..
Sözlerini şişenin dibinde unutmuştun herhalde çünkü böyle bir acıyı içmemiştim daha önce..
Çatlak vazoya denk geldim,tamir etmek istedim sonra kalbimi dinledim.
Daha önemli şeylerin tamiri gerekliymiş onu öğrendim..
Ve son olarak hatırıma şu düşünce denk geldi; Kahveyi acı,beni eskisi gibi severdin..                                                                     
Hüseyin Nur Demirkol 

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK