BİR RÜZGÂR


Herhangi bir rüzgâr aklını çelse ve çıkıp gelsen Boyun eğsen bütün gururuna,katı inadına.. Atlasan bir taksiye veya bir minibüse Kötü düşünceleri yolda bir yerde indirsen ve saçlarını savura savura,bütün güzelliğini yanına alıp yanıma varsan. Onca yıla rağmen eminim ki güzelliğin halen dillere destan. Her ne kadar hafızamı yerinde tutamasam da Çalsa kapım ve ben sesini duysam Gençleşirim belki adımı senden duysam,iyileşirim hatta.. Çünkü yıllarca bu anı bekleyip durmuşum ben bir geleceğini unutmamışım bir de gidişini aynı zamanda.. Anımsar gibiyim kapı çalınmıştı sanki,geldin diye çocuklar gibi sevinmiştim oysaki.. Fakat ne sen gelmiştin ne de ben sevinmiştim.. Sadece hafızamın bir oyunuymuş bu.. Ben geleceğini de gidişini de unutmuşum ne yazık ki..      
Hüseyin Nur Demirkol 

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK