Ben seviyorsam eğer...

Ben seviyorsam eğer...
Kalbinde taht kurarım.
Ben seviyorsam eğer...
Gözlerinin derinliklerinde süzülürüm.
Ben seviyorsam eğer...
Tufanlar koparırım içinde.
Ben seviyorsam eğer...
Kurumuş dalda çiçek açarım.
Ben seviyorsam eğer...
Düşerim gurbetin yollarına.
Ben seviyorsam eğer...
En çok sana gelirim, hasreti bilirim.
Ben seviyorsam eğer...
Dört mevsim yetmez, beşinci olurum.
Ben seviyorsam eğer...
Yürüdüğüm yol, gittiğin sahil olurum.
Ben seviyorsam eğer...
Balıkçı teknesinden gülümseyen olurum.
Ben seviyorsam eğer...
Diğer yarın, solun olurum...


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK