10. AY SUALİ

Gene tehir etme beni eski uzlete
Bu dert senden kaldı sevdiğim
On ay önce düştüm de ardına
Canın sağolsun oda öldü sevdiğim

Zamansız bir anda gördüm
Aldım kıblemi sana döndüm
Kalbimi yarısına seni gömdüm
Kan revan beni buldu sevdiğim

Kalpden verilen selamla tanışınca
Yollarımız birbirimize kavuşunca
Eller fesatlık kılıcını kuşanınca
Olan sana bana oldu sevdiğim

Kestim ekmeğimi içmedim suyum
On ay dedin seversen ben buyum
Değişmez sandım değişti huyum
Yeni baştan bi adam geldi sevdiğim

Nasip dedik selam verdik turnaya
Döndük birbirimizde asıl manaya
Dertten ağlayan garip anam yaa
Saçlarını yoldu da yoldu sevdiğim

Katmadım saf sevgime bi hile
Parmak ısırttım Kerem'e bile
Sığamadım kasabaya köye ile
Aşkın beni çöllere saldı sevdiğim

Sökemedim gönülde perdemi
Şaşırdım billahi yolu yordamı
Alam kadanı bana kızma emi
Kahırdan içim doldu sevdiğim

Seven sevdiğinden üzülmezmiş hani
Sevdiğini söylemek çok mu zor yani
"Seni seviyorum" desen kim olur mani
Yoksa seher yelleri mi çaldı sevdiğim

Onay önce bugün seni görünce
Dostlar yollarını ayırıp bölünce
Bir gece de bin kez dirilip ölünce
Kafam yine düşünceye daldı sevdiğim


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK