MAVİ GÖRMEK

Sonra bir mavi gördüm
Sonsuzluğun buluştuğu yerde
Bir hayal düşünüp durdum
Fikirlerin kokuştuğu serde

Etek uçlarında püskül salkım saçak
Saklanmak istedim kaçıp köşe bucak
Sahte dublörlerin oynaştığı perde de
Renklerin taburunda kırıldı oyuncak

Gözleri konuştu, sükûtta ahenk
Gönlüme taç ettim, kalbime mihenk
Sevda susuz, erlerin savaştığı darda
Sonrası aşk çölünde amansız bir cenk

Dizginlensin sevda, atmasın yürek
Aşkta bazı sefa bazı cefa çekerek
Sefasını sürenleri aldırma gör de
Aşık olan insana elbet cefa gerek

Özrü dile minnet eylemeden
Sorup işi, aslını dinlemeden
Bu yola girdin kaldın karda
Boyun eğmelisin inlemeden

Sonra bir mavi gördüm
Sonsuzluğun buluştuğu yerde
Bir hayal düşünüp durdum
Fikirlerin kokuştuğu serde

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK