DEDİM DEDİ'Lİ ŞİİR

Dedim: yollar uzun yollar ince
Dedi: yol kısalır aşk değince
Dedim: ağlıyorum halim nice
Dedi: gülersin sevda deyince

Dedim: kalbim dilim lâl
Dedi: ben varsam dillenirsin
Dedim: yok dizlerimde mecal
Dedi: ben varsam dinlenirsin

Dedim: gittiğin yol çok mu uzak
Dedi: bir gün yaklaşır sabret
Dedim: al ateşinde beni yak
Dedi: olmaz kendine yâr et

Dedim: yüreğim bir yara
Dedi: kirpiklerim oktur
Dedim: nedir buna çara
Dedi: aşkın çaresi yoktur

Dedim: hasret nedir yarime
Dedi: matem kalır yerime
Dedim: bela mısın serime
Dedi: inme fazla derine

Dedim: almaz mısın hatıra
Dedi: belki zaman gelirse
Dedim: sığmıyorsun satıra
Dedi: sığar gönül severse

Dedim: beni neden sevmezsin
Dedi: bilmem ki nedir sebep
Dedim: yanımda hiç gezmezsin
Dedi: zaman erisin kelep kelep

Dedim: beraber yok bir dakkamız
Dedi: yanlış böyle sual sorman
Dedim: birleşmiyor iki yakamız
Dedi: iyidir bin hayra yorman

Dedim: bir yuva kuracak mıyız
Dedi: kısmet, gösterir yaradan
Dedim: hal hatır soracak mıyız
Dedi: eski nefreti çıkar aradan

Dedim: zaman ver beni beklet
Dedi: ben bilmem belki nasipsin
Dedim: hatam çok bari affet
Dedi: belli sen 'Kusuri' misin

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK